Internetbanka

Paroles atjaunošana

  1. 1Lietotāja kods
  2. 2Kodu karte
  3. 3Atbloķēšanas kods
  • Lai saņemtu SMS ar atbloķēšanas kodu priekš paroles atjaunošanas ievadiet lietotāja kodu un kodu no kodu kartes. Atbloķēšanas kods tiks nosūtīts uz mobila tālruņa numuru, kas reģistrēts bankā Jūsu kontaktinformācijā. Paroli var atjaunot tikai klienti-privātpersonas, kurām ir reģistrēts Latvijas operatoru mobilais tālrunis.


Aicinām pārliecināties par drošību, informēt banku pa e-pastu info@seb.lv vai pa tālruni +371 26668777 un neievadīt savu pieslēgšanās datus, ja:

  • Jums tiek pieprasīts ievadīt vairākus pieejas kodus vienlaicīgi vai,
  • kad ievadāt pieejas kodu, Jums tiek pieprasīts arī autorizācijas kods.

Drošība

© SEB banka | Kontaktinformācija | Drošība | Diennakts tālr. +371 26668777 vai Skype: SEB_Latvija; e-pasts: info@seb.lv

Pirms līguma noslēgšanas, rūpīgi iepazīstieties ar Vispārējiem darījumu noteikumiem AS SEB banka mājas lapā.
Neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar bankas pārstāvi.

10.12.2018 16:25